onsdag den 5. marts 2014

Søvnløs


Kender du det?
Man sover sin sødeste søvn, og pludselig vågner man op, og kan ikke falde i søvn, fordi der er noget, der kværner i hovedet på dig!

Mangen en psykiater og drømmetyder kunne nok få noget ud af det.
Mit var nok mere enkelt... den friske forårsluft trætter, så jeg går - for tidligt - i seng. Og vågner derfor også - for - tidligt. 
I dag allerede kl. 4!!!!



Det gode ved at have eget firma er, at man så bare kan sætte sig til pc'en, og begynde at arbejde. Der er nok at se til lige i disse dage. Der er kommet så mange skønne varer hjem. Og flere dukker op de næste uger.




Den er lidt morsom, denne gamle skål med engle på.




Jeg har en stor fascination i de gamle chokoladeforme. De er så smukke med deres fine patina. De er lidt anderledes, men meget dekorative, i fx. dekorationer.




De gamle fotoalbum er både store og fantastisk flotte at have liggende. Bemærk låsen/spændet. Ikke alle har dem længere - denne har.


Til dig, der har et landkøkken, er der kommet denne meget gamle tallerkenrække hjem. Den er rå og rustik. Kan evt. males.


Hvis du vil se mere, så tag et kig på..

Tak til alle, der har sendt en kommentar til mine indlæg. Det er så hyggeligt at læse jeres indlæg.

Hav en skøn dag
Birgitte 

7 kommentarer:

Anno 1924 sagde ...

Så mange skjønne saker! Elsker de ulike sjokoladeformene!:) Ha en fortsatt fin dag! Klem

Sussi.Sussinghurst sagde ...

åhhhh sikke et skønt æg, hvad mon det er for et mønster der er på den øverste del..... jeg tør ikke gå ind og kigge i din netbutik, man kan ikke stole på fingre der måske får et gigtanfald :-<

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Jeg gik ind og kiggede alligevel - og neeei hvor er den skøn, det er jo en griiiiiis. Godt jeg have midlertidig kontrol over mine fingre.

Frøken Anker sagde ...

Kære Sussi, jeg synes det er træls, at du har kontrol over dine fingre 'GRINER'

Frida sagde ...

Vilka härliga påsksaker :) Nu börjar man längta.
Kram Frida

Unknown sagde ...

Sikke skønne påsketing, dem ønsker jeg mig.
Mange hilsner

Home Bohemia sagde ...

Idag fick jag ta till datorns hjälp..att översätta:)) att danska ska vara så svårt!!! trist att inte kunna sova men perfekt att gå upp och "jobba" lite när du ändå är vaken:))Kram o ha en fin helg/Maria